Site Loader

Na úplný začátek si řekněme, proč byste se vůbec měli na optimalizaci soustředit a věnovat jí svůj čas, úsilí a peníze. Základním cílem je zvýšení návštěvnosti skrz organické vyhledávání. Od toho se odvíjí vše ostatní jako konverze, zlepšení pozic vybraných klíčových slov, návštěvnost webu a snížení tzv. Bounce Rate. To je procento uživatelů, kteří odejdou z webu, aniž by navštívili jinou stránku než tu, na kterou se dostali z Googlu.

Žena pracuje na počítači

K tomu všemu a mnohem více pozitivům můžete dojít díky šesti krokům. SEO optimalizace pro vyhledávače profesionálně https://www.seolight.cz/ vám zajistí úspěšnost a správné provedení všech potřebných činností. A co všechno spolupráce s nimi obsahuje?

  1. Konzultace

  2. Audit

  3. Analýza klíčových slov

  4. Obsahová strategie

  5. Tvorba a publikace kvalitního obsahu

  6. Reporting

 

Konzultace a kontrola

První schůzka většinou bývá nezávazná a může proběhnout online i offline. Proberou se na ní hlavně cíle webu a stav, ve kterém je teď. Podle toho lze sestavit přibližný ceník a domluvit další spolupráci. Následuje kompletní audit, zjištění potíží stránek po všech stránkách a napravení všech velkých, zejména těch technických.

Analýza klíčových slov

Analýza a strategie

Klíčová slova tvoří odrazový můstek, podle kterého se tvoří veškerý následný obsah. Proto je jejich analýza naprosto klíčová. Když víte, na co se v budoucnu soustředit, sestavuje se obsahová strategie. Jejím základem je stanovení publikačního plánu, sběr dat a posouzení největších příležitostí a témat, která mají největší příležitost zaujmout.

 

Tvorba a report

Logicky následuje vytvoření článků samotných a jejich publikace podle plánu. Každý copywriter vám jako první řekne, že kvalitní a relevantní text je základ. A je to tak. Bez něj se nikam nedostanete. Musíte ho ale také posílat ke čtenářům ve správnou chvíli, přizpůsobovat se změnám a na konci zhodnotit, jak všechno dopadlo. A podle toho postupovat dál.